no1

Saturday, November 12, 2011

Tuesday, November 8, 2011

Semakin...Semakin...??##$$~~

Semakin ku bace2 dan terus membace....Semakin pham dn x phm?
nape la susah sgt nk buat proposal ni...??
dush2! dush!!!!
nk pilih tjuk ape sbenarnye ni?
IPO? -> x clear sgt2...x tou la...ntah
bce2 mcm x phm...
tolong~~

buat perinagatan diri sendiri dan anda semua~

Friday, October 14, 2011

I feel like crrrrazzzyyy~


Big Bad Wolf Book Sales @ Maeps


hoho...i want to go there again...
i want to buy the national geographic punye ~
at that time my $$$$ not enough~ 

Monday, September 19, 2011

student Financial mathematics?

spe tu?
anda yang sedang membaca ni ke? student Matematik kewangan?
saya la student FM=Financial mathematics...
tahuke psl financial, businezss, economy,investment, and etc?
Hmmmmx tou sgt la.....huhu...rase...x layak..
Anda pula Bagaimane? 

Thursday, September 8, 2011

Muffin Coklat

Td bru je blek dr KLIA anta kakP .... x smpat nk buat muffin ni utk die....
sbb smlm buatkn biskut oat cip coklat...hoho...
btw nk buat juga....wlupn x sume ad kt uma....tp dorg rugi...
yg ni lbih mantopp~~



Muffin Coklat yg direkemenkn oleh K. IzahDaut...yg katenye di ambil drpd resepi Mak LAng
Time kasih utk resepi tu....
mmg marvelous~mcm kek coklat sebenar~~;)
sje je buat muffin ni sbb adik kate nk jamuan raye tp die kate nk bwk muffin...
buat la jgak....dpt 29 ketul.....
best2....ni bleh buat lg..

klu nk try bleh klick kt atas tu Muffin Coklat...

Tuesday, September 6, 2011

Ronda Ronda~

ronda-ronda blog sendri...terlihat
TARGET 2011....
owh no!!!
sekarang bulan 9 sudah! 9,10,11,12.....
da nk  2012!!!
tp x lancar2 lg nk bwk kete dgn faseh~~
huhu...bknye x leh bwk tp.....
xtoula..pe nk jd....:(

~~ni yg nk buat muffin ni...huhu..




I wish I'm the person who drive the car~hoho~

QuakerOatmeal Muffin



QuakerOatmeal Muffin
Sumber drpd QuakerOats.com, bleh click kt atas tu...klu nk try ...
mmg sesuai klu nk buat breakfast...mengenyangkan...x manis sgt..
seronok dpt buat muffin ni sbb x bermasalah sgt...sedap...lembut....
hoho..tp da nk start kelas....xdpt nk buat muffin...huhu....xnk blek....
ni resepinye...

Ingredients:

STREUSEL
1/3  cup Quaker® Oats (quick or old fashioned, uncooked)
1/4  cup all-purpose flour
1/4  cup firmly packed brown sugar
2  tablespoons margarine or butter, chilled and cut into pieces

MUFFINS
1-1/2  cups all-purpose flour
1  cup Quaker® Oats (quick or old fashioned, uncooked)
1/3  cup firmly packed brown sugar
1  tablespoon baking powder
1  cup skim milk (Guna susu segar)
1/4  cup canola oil (guna minyak masak haha)
1  egg, lightly beaten
1  teaspoon vanilla


Preparation
Heat oven to 400°F. Line twelve medium muffin cups with paper baking cups or spray bottoms only with cooking spray.

For streusel, in small bowl, combine oats, flour and sugar; mix well. Cut in butter with pastry blender or two knives until mixture is crumbly. Set aside.

For muffins, in large bowl, combine flour, oats, sugar and baking powder; mix well. In small bowl, combine milk, oil, egg and vanilla; blend well. Add to dry ingredients all at once; stir just until dry ingredients are moistened. (Do not overmix.)

Fill muffin cups almost full. Sprinkle with reserved streusel, patting gently.

Bake 18 to 20 minutes or until golden brown. Cool muffins in pan on wire rack 5 minutes. Remove from pan. Serve warm.

Prep Time: 20 min
Cook Time Time: 18 min
Yield
1 DOZEN


Rasenye blom terlambat ucap SELAMAT HARI RAYA ....maaf zahir batin........

Thursday, August 18, 2011

Kenapa Anak Bangsa YAHUDI terlalu Bijak ?!


artikel ini sy jupe di fb...selamat MEMBACA~~;D

Bismillahirrahmanirrahim.....
Artikel ini dialih bahasa dari penulisan Dr. Stephen Carr Leon. Beliau membuat sebuah tesis bertajuk ‘Mengapa Yahudi Bijak’. Kenyataan ini bukan untuk mengakui kebijaksanaan Yahudi tetapi untuk menggambarkan bagaimana dengan rancangan mereka kita semua boleh telah terpedaya dengan aturan mereka. Ikuti penulisan Dr. Stephen Carr Leon di bawah dan ketahui bagaimana Yahudi membina dan membangunkan kaum mereka.
*********************************************************



Setelah berada 3 tahun di Israel kerana menjalani housemanship dibeberapa hospital disana, ada beberapa perkara yang menarik dapat saya perhatikan untuk dijadikan tesis ini, iaitu “Mengapa Yahudi Bijak?”. Memang tidak dapat dinafikan ramai cendikiawan berbangsa Yahudi, dari segala bidang, Engineering, musik, saintis dan yang paling hebat ialah bidang perniagaan, dimana ia memang paling tersohor. Hampir 70% perniagaan di dunia dikuasai oleh kaum Yahudi, dari kosmetik, pakaian, pemakanan, senjata, perhotelan, perfileman di Hollywood dan sebagainya.




Ketika tahun kedua, akhir bulan December 1980 dan sedang saya menghitung hari untuk pulang ke California saya terfikir apakah sebabnya kaum Yahudi begitu pintar? Kenapa tuhan memberi kelebihan kepada mereka? Apakah ini suatu kebetulan? Atau olah manusia sendiri? Adakah bijak boleh dijana? Seperti kilang pengeluaran? Maka saya pon tergerak membuat tesis untuk Phd saya, disamping kebaikan untuk umat sejagat dan dapat hidup secara harmoni. Untuk pengetahuan anda tesis yang saya lakukan ini mengambil masa hampir lapan tahun, ini kerana untuk mengumpulkan data-data yang setepat mungkin. Antara data-data yang saya kumpulkan ialah pemakanan, adat resam, ugama, persiapan awal untuk melahirkan zuriat dan sebagainya dan data data tadi saya cuba bandingkan dengan bangsa dan kaum kaum lain.
Marilah kita mulakan dengan persiapan awal melahirkan zuriat. Di Israel, setelah mengetahui yang sang ibu sedang mengandung, pertama kali saya perhatikan ialah, sang ibu akan sering menyanyi dan bermain piano dan si ibu dan bapa akan membeli buku metamatik dan menyelesaikan masalah metamatik bersama suami, saya sungguh hairan kerana teman saya yang mengandung sering membawa buku metamatik dan bertanya kepada saya beberapa soalan yang beliau tak dapat menyelesaikanya, oleh kerana saya memang minat tentang metamatik, tentu saja dengan senang saya bantu beliau. Saya bertanya kepada beliau, adakah ini untuk anak kamu? Beliau menjawab, “ia, ini untuk anak saya yang masih didalam kandungan, saya sedang melatih otak beliau, semuga ia menjadi genius apabila dewasa kelak” Perkara ini membuat saya tertarik untuk mengikut perkembangan beliau seterusnya. Berbalik kepada metamatik tadi, tanpa merasa jenoh beliau membuat latihan metamatik sehingga beliau melahirkan anak.


Seperkara lagi yang saya perhatikan ialah pemakanan beliau, sejak awal mengandung beliau gemar sekali memakan kacang badam dan korma bersama susu, dan untuk tengah hari makan utama beliau ialah roti dan ikan tanpa kepala bersama salad yang digaul dengan badam dan berbagai jenis kekacang, menurut beliau daging ikan sungguh baik untuk perkembangan otak dan kepala ikan mengandungi kimia yang tidak baik yang dapat merosakkan pengembangan dan penumbuhan otak anak didalam kandungan. menurut beliau ini adalah adat orang orang yahudi ketika mengandung dan ianya menjadi semacam kewajipan untuk ibu ibu yang sedang mengandung mengambil pil minyak ikan.


Ketika saya diundang untuk makan malam bersama orang orang Yahudi, perkara pertama yang saya perhatikan ialah menu mereka.. Setiap undangan yg sama perhatikan ialah mereka gemar sekali memakan ikan (hanya isi atau fillet) dan biasanya daging tidak akan ada bersama dimeja jika ada ikan, menurut mereka, campuran daging dan ikan tak elok dimakan bersama. Salad dan kacang adalah suatu kemestian, terutama badam.
Seperkara yang pelik ialah mereka akan memakan buah buahan dahulu sebelum memakan hidangan utama. Jangan terperanjat jika anda diundang kerumah Yahudi anda akan dihidangkan buah buahan dahulu. Menurut mereka, dengan memakan hidangan kabohidrat (nasi atau roti) dahulu kemudian buah buahan, ini akan menyebabkan kita merasa ngantuk dan lemah dan payah untuk memahami pelajaran disekolah.
Di Israel, merokok adalah taboo, apabila anda diundang makan dirumah Yahudi, jangan sekali kali merokok, dan tanpa malu mereka akan menyuruh anda keluar dari rumah mereka dam merokok diluar rumah mereka. Menurut saintis di Universiti Israel , siasatan menunjukkan nikotin dapat merosakkan sel utama pada otak manusia dan akan melekat pada genes, ini bermakna keturunan perokok bakal membawa generasi yg cacat otak ( bodoh atau lembab). Suatu penemuan yg dahsyat ditemui oleh saintis yg mendalami bidang genes dan DNA. Para perokok harap ambil perhatian. (Ironi nya, pemilik pengeluar rokok terbesar adalah …… tekalah sendiri..!)


Perhatian saya selanjutnya ialah melawati tadika mereka, Pemakanan anak anak tadi cukup dikawal, makanan awal ialah buah buahan bersama kacang badam, diikuti dengan menelan pil minyak ikan (code oil lever) Didalam pengamatan saya, kanak Yahudi sungguh bijak dan rata rata mereka memahami 3 bahasa iaitu Hebrew, Arab dan Inggeris dan sedari awal lagi mereka telah dilatih bermain piano dan violin, ini adalah suatu kewajipan. Menurut mereka bermain musik dan memahami nota notanya dapat meningkatkan lagi IQ kanak kanak dan sudah tentu bakal menjadikan budak itu bijak. Ini menurut saintis Yahudi, gegaran musik dapat stimulate (semacam senaman untuk otak) maka itu terdapat ramai sekali genius musik terdiri dari kaum Yahudi.


Seterusnya ke darjah 1 hingga 6, anak anak Yahudi akan diajar matematik berkonsepkan perniagaan dan pelajaran sains amatlah diberi keutamaan. Di dalam perhatian peribadi saya, perbandingan dengan anak anak di California, ianya jauh berbeza tentang IQ dan boleh saya katakan 6 tahun kebelakang!! !. Segala pelajaran akan dengan mudah di tangkap oleh anak Yahudi. Selain dari pelajaran tadi sukan juga menjadi kewajipan bagi mereka dan sukan yg diberi keutamaan ialah memanah, menembak dan berlari, menurut teman saya ini, memanah dan menembak dapat melatih otak mem fokus sesuatu perkara disamping mempermudahkan persiapan untuk perhidmatan negara.

Selanjutnya pemerhatian saya menuju ke sekolah tinggi (menengah) di sini murid-murid ditekan dengan pelajaran sains dan mereka digalakkan mencipta produk. Segala projek mereka walaupon kadangkala kelihatannya lucu dan mengarut, tetap diteliti dengan serius apatah lagi ianya berupa senjata, perubatan dan engineering, idea itu akan dibawa ke institute tinggi di Politeknik dan Universiti.

Satu lagi yang diberi keutamaan ialah fakulti perniagaan. Saya sungguh terperanjat melihat mereka begitu agresif dan seriusnya mereka tentang perniagaan. Di akhir tahun di universiti, para penuntut dibidang niaga dikehendaki melakukan projek dan mempraktikkannya dan anda hanya akan lulus jika kumpulan anda (10 pelajar setiap kumpulan) dapat keuntungan sebanyak $US1juta! Anda terperanjat? Itulah kenyataan, dengan rangkaian seluruh dunia dan ditaja sepenuhnya oleh syarikat milik Yahudi, maka tidak hairanlah mereka dapat menguasai ½ perniagaan didunia! Siapakah yg mencipta design Levis yg terkini? Ianya dicipta di Universiti Israel oleh fakulti bisnes dan fesyen.


Pernahkah anda melihat cara orang Yahudi melakukan ibadah mereka? Salah satu caranya ialah dengan menggoyangkan kepala mereka, menurut mereka ini dapat mengaktifkan otak mereka dan menambahkan oksijan dikepala, banyak ugama lain di Timur Tengah, seperti Islam juga ada menyuruh umatnya menunduk atau menggoyangkan kepala, ini guna dapat mensimulasikan otak kita supaya bertambah aktif. Lihat orang orang Jepun, mereka sering menunduk-nundukkan kepala dan ianya sebagai adat. Ramai orang orang Jepun yg pandai? Adakah ianya sebagai kebetulan? Kegemaran mereka ialah sushi (ikan mentah). Adakah ini kebetulan? Fikirkanlah!


Berpusat di New York, Dewan Perniagaan Yahudi bersedia membantu mereka yg berminat untuk melakukan bisnes (sudah tentu untuk Yahudi sahaja). Jika mereka ada idea yg bernas, jawatan kuasa akan memberi pinjaman tanpa faedah dan pentadbir dari jawatan kuasa tadi akan bekerjasama dengan anda untuk memastikan yg perniagaan mereka menurut landasan yg betul. Maka itu lahirlah Starbuck, Dell, Coca cola, DKNY, Oracle, Perfileman di Hollywood, Levis, Dunkin Donut dan ada beratus kedai ternama dibawah naungan dewan perniagaan Yahudi di New York. Graduan Yahudi dari fakulti perubatan New York akan disarankan untuk mendaftar dipersatuan ini dan digalakkan memulakan klinik mereka sendiri dengan bantuan wang tanpa faedah. Barulah saya tahu mengapa hospital di New York dan California sentiasa kekurangan doktor pakar.


Kesimpulanya, pada teori saya, melahirkan anak dan keturunan yg bijak boleh dilaksanakan dan tentunya bukan semalaman, ianya memerlukan masa, beberapa generasi mungkin? Persiapan awal adalah ketika sang ibu mengandung, galakkanlah si ibu melakukan latihan matematik yg mudah tetapi konsisten di samping mendengar musik klasik (bagi umat Islam lebih baik diperdengarkan bacaan ayat suci Al-Quran – admin). Seterusnya ubahlah cara pemakanan, makanlah makanan yg elok dan berkhasiat yg baik untuk otak, menghayati musik sejak kecil adalah baik sekali untuk pertumbuhan otak kanak kanak, dengan bermain piano dan violin sudah tentu dapat melatih anak anak mencerdaskan otak mereka. Demikian juga sukan yg memerlukan kosentrasi yg tinggi, seperti memanah, bola keranjang, dart dan menembak. Merokok menjanjikan generasi yg moron (goblok) dan sudah tentu genes bodoh akan mengikut ke generasi si perokok. Lawatan saya ke Singapore pada tahun 2005 amat memeranjatkan sekali! Di sini perokok seperti di anak tirikan dan begitu susah sekali untuk perokok, dan anda tahu berapa harga sekotak rokok? US$ 7 !!! ini bersamaan perbelanjaan sehari untuk makan anda!! Saya puji sekali sikap pemerintah Singapore dan menakjubkan sekali!!! Dan seperti Israel ianya begitu taboo dan cara pentadbiran dan segi pembelajaran mereka hampir serupa dengan Israel , maka itu saya lihat banyak institusi pelajaran mereka bertaraf dunia walaupun hakikatnya negeri Singapore hanyalah sebuah pulau sebesar Manhattan !!


Anda mungkin musykil, benarkah merokok dapat melahirkan generasi Bodoh? Saya telah menemui beberapa bukti menyokong teori ini. Lihat saja Indonesia, jika anda ke Jakarta, di mana saja anda berada, dari restoran, teater, kebun bunga hingga ke muzium, hidung anda akan segera terbau asap rokok! Dan harga rokok? Cuma US$ .70cts !!! dan hasilnya? Dengan penduduknya berjumlah jutaan orang berapa banyakkah universiti terdapat di sana? Hasil apakah yg dapat dibanggakan? Teknologi? Jauh sekali. Adakah mereka dapat berbahasa selain dari bahasa mereka sendiri? Mengapa mereka begitu sukar sekali menguasai bahasa Inggeris? Ditangga berapakah kedudukan mereka di pertandingan matematik sedunia? Adakah ini bukan akibat merokok? Anda fikirlah sendiri.


Di tesis saya ini, saya tidak akan menimbulkan soal ugama atau bangsa, adakah Yahudi itu zalim sehingga diusir dari semenjak zaman Paraoh hingga ke Hitler, bagi saya itu isu politik dan survival, yg ingin saya ketengahkan ialah, mampukah kita dapat melahirkan generasi yg bijak seperti Yahudi? Jawapannya ialah mungkin dan tidak mustahil dan ianya memerlukan perubahan, dari segi pemakanan dan cara mendididik anak dan saya kira hanya memerlukan 3 generasi sahaja. Ini dapat saya lihat sendiri tentang cucu saya, ini setelah saya mengajar anak saya melalui program yg telah saya nyatakan di atas tadi, pada umur 9 tahun (cucu saya) dia dapat menulis esei sepanjang 5 mukasurat penuh. Eseinya hanyalah mengenai ‘Mengapa saya gemarkan tomato! ‘ Selamat sejahtera dan semuga kita dapat melahirkan manusia yg bijak dan bersifat mulia untuk kebaikan manusia sejagat tanpa mengenal batasan bangsa.


Penulis : Dr. Stephen Carr Leon

Sunday, August 14, 2011

Double Chocolate Muffins

12 August
Today I've made Double Chocolate Muffins

hoho.....but I haven't try it.....
Ramadan~~~

rupanye x menawan sgt...

rasanya..ok la...
tp teksturnye x gebu sgt..
hooho...xpe2...cube lg....
mndpt undian 7/10,6/10,8/10 emm.....
sendri bg markah 5/10.....lg sedap yg semalam buat...
haha...

Thursday, August 11, 2011

Yesterday Muffin

Woohoo.....
Yesterday Muffin? It was not about muffin named 'Yesterday' but it all about my first attempt to bake muffin~~
hoho....

Yogurt Muffin Coklat Chip


but my muffins are not so good but still ok...
can be eat......
no one got burn.....

~~~tada~~~~




Haha...
variety of shape.....
Ade yg too brown = mcm crispy skit
tp dlm lmbut....
Yg putih skit rsenye krg lme...sbb die besar~~
tp yg plg salahnye...
waktu preheat oven~~preheat atas je....hoho~~~
yg atas skali tu ltak yg kecik2 jd yg kecik2 tu mmg plg dpt haba~~~kering skit~~~

apae2 ppn I'm happy and I wish I can buy the muffin pan with size M or L~~
I Loiike~~~

SALAM RAMADHAN 
Selamat beramal~

Monday, July 11, 2011

SOLEH'11


kumpulan GIGS!
GAYA ISLAM! GAYA SAYA! 
GIGS 3X
PUN BOLEH~~

PUN BOLEH~~

MMG LME X JUPE MEREKA2 SUME NI.
MUAHH~~


MALAYSIAN YOUNG SCIENTIST ASSEMBLY (MYSA '11)





~we have a riding at Putrajaya Lake by Putrajaya Cruise~



Dinner of MYSA at Equatorial Hotel, Bangi....


.....Explorace eith 16 check point...
with group of CATALYST

Friday, May 27, 2011

CUTI 4 BULAN??


Desktop BackGround cuti sekolah~~~~~

kenapa bunny???

ia adalah ahli baru rumah kami~~~

suka tgok tp x sukee______



ape2 je lah malas nk cakap~~

Sunday, April 24, 2011

Musim Exam! 

HOH! 

Musim yg sgt Stress!!!!


Tetapi apakan daya cuba ape yg termampu.....

Maslah bilik air yg selalu bermasalah air yg kureng~~~~~

Menyebabkan ku mnjd org Kuat!!!!!

Angkat berat!

(hanya sekadar gambar hiasan)

Every day~

 b4 nk msuk blik air kna angkt air dr sinki dapur~~


~~~huhuhu~~~


~~~~~menduga ototku!!!Kesbaranku~~~~~

Saturday, April 23, 2011

Tensio0n!!

Tension~~~~~!!!!!

Saturday, April 16, 2011

just around the corner~~


Final Exam just around the corner!!!!!

~~~~hoho~~~
 
smalam.....test last......subjek Financial Management amat Tough!!!!
hoho.... result test 1 sgt @#$%!$@^&%...........????
waktu dlm kelas..... 



 bila bace sendri.....emmh......sgt sukar utk difahami......
perlu ad translator......."explainator".......perlu juga ad DIctionary


kadang2 terasa rendah sungguh takat ilmu didada.......
b_d_h nya ak~~~huhu...........semuanya x tahu.....
ape yang ak tahu?????

Betapa tingginya ilmu!!
sukar sungguh difahami~~~


Mudah-mudahan Allah Permudahkan segala urusan dan pembelajaran kita.....
lapangkan dada kami........terangakanlah hati kami.......
Berikanlah ingatan yang kukuh kpd kami.......
Tenangkanlah dan kuatkan hati kami....... 
Aaminnn~~~ 

Friday, March 4, 2011

Sejuta Cinta untuk Ibunda!

sekadar untuk perkongsian


drpd blog  Pustaka Iman
Ya Allah, berikanlah ibu balasan yang sebaik-baiknya atas didikan ibu padaku dan pahala yang besar atas sayang yang ibu limpahkan padaku, peliharalah ibu sebagaimana ibu memeliharaku.

Ya Allah, bila maghrifah-Mu telah ibu kecapi sebelumku, izinkanlah ibu memberi syafaat untukku. Tetapi jika maghrifah-Mu kukecapi lebih dahulu, maka izinkanlah aku memberi syafaat untuk ibuku, sehingga kami semua berkumpul bersama di tempat kediaman yang dinaungi kemuliaan-Mu, ampunan-Mu serta Rahmat-Mu.

Hari ini HAri JUMAAT = يوم الجمعة


اد اف فد هاري جمعة؟

Ada kelas HAlaQah~bersama USt Shafwan
hari ini 5march kami belajar tentang Sirah!
Sirah2 yg selaluya telah diter dan per sempitkan QisAH nye

Contohnya.........

Kisah Nabi Muhammad S.A.W 
kita selalu diceritakan tentang kelahiranya....kmudian kewafatanya.....
tapi kta jarang2 utk m'ceritakan tentang kisah perjuangannya yang sgt KUat!
ketabahannya dalam menghadapi ujian Allah dlm mnyampaikan Da'wahnya..
dan begitu juga juga kisah2 nabi2 terdahulu......

Nabi Yusuf A.S 
yang terkenal dgn ketampanannya tp adakah kta igt perjuanganya yg gigih? 
,
NAbi NuhA.S
terkenal bahteranya yang diperbuat dgn kayu koka membuatkan antara kita knal kayu koka tp adakah kta selalu igt tg pjuangannya ?

Ketika Nabi ditimpa musibah ujian....Allah m'ceritakan kpd nabi ttg kisah2 nabi2 t'dahulu...yg sme m'hadapi ujian ttp akhirnya Berjaya! lalu meningkatkan jiwanya kembali.....

Jadi bersama2lah kita menguatkan jiwa kita dgn mengambil iktibar pedoman drpd sirah2 PEJUANG ISLAM~~~~~

~~andai kata kita teras sukar~~
~~dalam mhadapi sesuatu masalah~~
jangan pernah lupa padaNYA 
ingatlah Sirah2 Perjuangan NAbi2,ilmuwan ISlam terdahulu
BErsabar~~BErusha~~Berjaya

إن شاء الله
أمين

Thursday, February 3, 2011

I LOVE CYCLING~~~

3February2011
kami seFamily cycling together to Paya Indah Wetland
~wow~
~~Actually it was a long journey~~
we start our journey at 10am from our house and we arrived Paya indah Wetland about within 1 hour later.....




~~tenenetnenet~~

In Paya Indah Wetland we meet HYPPOs~~
Their names are Juwita and ....I didn't remember it....
They're waiting at the wall for food....
while we want to continue cycling.......
they tear.....huhu...
pity them.....but we don;t have any food~~
~sorry juwita~
Then we meet crocodile!!!!

~~wow~~
we meet horses, peacock, parrot, landak?, rabbit, itik dan macam2 lagi~~~
ayam? ayam pon ade~~~
yang da jd burger pon ade~~
kt gerai makannye~~hihi...
seronok!!!!cycling!!!!dan SEhat!!!



...we arrived our home safely at 2.00pm...

....:::::::: pesanan :::::::::...
Amalkan Gaya hidup sihat!!!

Yeah!

Wednesday, January 26, 2011

mahligai keraton






Posted by Picasa
Mahligai Keraton?
Mahligai Keraton = Rumahku
Rumahku Syurgaku